LIONS BAD Bubbelfestival

Op 29 april 2021 werd een virtueel festival georganiseerd voor mensen met een beperking, het LIONS BAD Bubbelfestival.

65 instellingen in West- en Oost- Vlaanderen namen deel ,  32 lionsclubs in District 112A waren geïmplementeerd, omdat  hun sociaal werk deelnam.

Het Lions BAD festival ging voor de 11e keer door , dank zij de samenwerking  Dranoeter vzw , de Koning Boudewijnstichting via Het Streekfonds West-Vlaanderen , en de Werkgroep Lions BAD.

Het festival kan nog steeds bekeken worden op  YouTubekanaal van Lions BAD Festival.  Het duurt wel twee uur !

Hugo Delbeke

Namens  Werkgroep LIONS BAD

Pieter Van Den  Heuvel (LC Torhout), Piet Lombaerts (LC Harelbeke Liederik), Patsy Kiekens (LC Oostende BO4), Bernard Adins (LC Kortrijk Mercurius), Alex Vanraes (LC Kortrijk Leie), Hilde Vermeersch (LC Waregem Ascot), Bernard De Dobbeleer (LC Ronse)

Link :

Bekijk onze andere nieuwsberichten