International First Vice President

Haynes Townsend is dinsdag 17 december 2019 onverwacht overleden. Hij was de huidige eerste Vice International President van Lions Clubs International en zou in juni op de Internationale Conventie tot International President worden verkozen. We verliezen een zeer gewaardeerde Lion en denken terug aan zijn grote inzet en betrokkenheid. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden.

De Raad van Bestuur heeft een 1e vice-president benoemd ter vervanging van rechter Haynes H. Townsend. Het is PID Douglas X. Alexander. Hij zal de ambtstermijn afronden. Indien hij dat wenst, kan hij zich kandidaat stellen voor het voorzitterschap, zoals elke andere PID die zijn kandidatuur binnen de statutaire termijn indient.

Judge Haynes Townsend
PID Douglas X. Alexander