Conventies – Internationaal

De Melbourne 2024 International Convention is opnieuw een uitstekende gelegenheid voor onze Belgische deelnemers: ontmoetingen met Lions uit andere landen, deelname aan de internationale parade, kwaliteitsvolle workshops en shows, een bezoek aan een opmerkelijke stad en zoveel meer.Ook dit jaar zijn er weer verschillende pakketten in de aanbieding: Er is het all-inclusive pakket, waarbij de heenreis een tussenstop van twee dagen in Singapore omvat, met variabele terugreisdata.Er is de no-flight pakket, waarbij je je eigen heen- en terugreis organiseert.Er is de conventie-only pakket.Voor degenen die er nog niet genoeg van hebben, is er een korte reis na de conventie die ons per trein door het prachtige Australië brengt, naar Canberra en Melbourne.We hopen velen van jullie daar talrijk te mogen ontmoeten.

Gedetailleerde informatie en het registratieformulier vind je door op de bijgevoegde link te klikken :

Tijdens de Internationale Conventie worden de uittredende Council Chairperson en de uittredende gouverneur ontheven van hun taken en verantwoordelijkheden. Tijdens dezelfde zitting worden de nieuwe verkozenen officieel aangesteld. Het spreekt voor zich dat dit een feestelijk gebeuren is.

De hele internationale conventie wordt omringd door tal van internationale workshops rond de diverse thema’s die behandeld worden in de verschillende commissies.

Naar jaarlijkse gewoonte worden de District Gouverneurs en de CC op deze reis vergezeld door clubgenoten en andere Lions. De commissie Reizen organiseert deze trip, aangevuld met een aangepast programma ter plekke.

all-lcicon-locations