De grote Kortenbergse Online Quiz

Schrijf je hier gratis in voor een avond leerrijk plezier!

De Lionsclub Kortenberg organiseert op vrijdag 17 april de Grote Kortenbergse onlinequiz. Via een leuk onlinespel willen ze Kortenbergenaren dichter bij elkaar brengen. De opbrengst gaat naar het goede doel, om kinderen te helpen aan een computer voor schoolactiviteiten.

De quiz wordt georganiseerd door Mechelaar Mark Van de Casteele en Kortenbergenaar Luc Galoppin, in samenwerking met de Lionsclub Kortenberg. “Wij willen het aangename aan het nuttige koppelen door de deelnemers aan de quiz vrijblijvend te laten bijdragen aan de aankoop van pc’s en tablets voor Kortenbergse kansarme kinderen”, zegt voorzitter Benedict Peeters.

Verschillende bekende gezichten uit het Kortenbergse maken mee promotie voor de quiz: professor Erika Vlieghe (voorzitter expertengroep exitstrategie coronacrisis), Frank Duboccage (onder andere weerman op VTM), Tim Pauwels (politiek journalist en ombudsman van de VRT), Hilde Debaerdemaeker (actrice onder meer bekend van Familie) en burgemeester Alexandra Thienpont maakten een korte video, die op sociale media wordt verspreid.

Bekijk onze andere nieuwsberichten

Ontdek meer nieuws