ICT

Nieuw: LION PORTAL vervangt MyLCI en MyLion

Afgelopen weekend werden de websites van MyLCI en MyLion gestopt

De nieuwe site LION PORTAL zal vanaf nu, 15 april alle Lionsgegevens centraliseren.

Belangrijke info:

• 15 april – 13 mei: Uitnodigingen om toegang te krijgen tot het nieuwe Lion Portal worden op doorlopende basis vanuit Lions centraal via e-mail verzonden naar bestaande gebruikers.
      • 13 mei en daarna: Alle bezoekers die proberen toegang te krijgen tot de vorige digitale tools zullen automatisch worden doorgestuurd naar het nieuwe Lion Portal.

Wat betekent dit voor ons?

Niet veel: Wij blijven LionsBase gebruiken voor het beheer van ledengegevens, nieuwe clubbesturen etc.

Lionsbase is onze databank.

Indien je toch data rechtstreeks in het nieuwe Lion Portal zou ingeven zou je dit opnieuw moeten ingeven in LionsBase.

De synchronisatie gebeurt immers enkel van LionsBase naar het Lion Portal, niet omgekeerd.

Via deze link vindt u alle informatie over LionsBase :

LionsBase

Via deze link vindt u een overzicht van alle opleidingen :

Opleidingen