Inschrijving voor de (online) Internationale Conventie van Montreal

Beste Lionsvriend(in),

De 103de Lions Clubs International Convention wordt online gehouden van 25 tot 29 juni 2021 en iedereen wordt uitgenodigd om deel te nemen. Oak Brook vraagt hiervoor een inschrijving van 50€.

In plaats van je online in te schrijven via de officiële procedure van OB, nodigt de Gouverneursraad je uit om je in te schrijven via het MD. Dit is de andere manier van inschrijven die wordt voorgesteld door OB en de Gouverneursraad heeft besloten er gebruik van te maken. Zo kan het MD al de inschrijvingsgelden voor zijn rekening nemen en een voorkeursbehandeling verzekeren aan de ingeschreven leden.

Concreet vragen wij om vóór 25 maart het formulier in te vullen via onderstaande link en het inschrijvingsgeld van 50€ aan te kruisen, dat is alles. Een bevestiging van je inschrijving zal volgen (controleer ook je spam box) en een bericht van betaling van het MD zal je later worden toegestuurd.

Het inschrijvingsproces wordt afgesloten op 25 maart. Schrijf je dus snel in, want anders zal je moeten inschrijven via de officiële OB-procedure en zal het inschrijvingsgeld ondertussen oplopen tot 75€.

Hartelijk dank, we kijken ernaar uit u daar te ontmoeten.

Hugues Angot                                    Gérard Stelleman

Secretaris-Generaal                           Council Chairperson