LC Brussels Heraldic steunt internationale studenten in deze Corona periode

LC Brussels Heraldic heeft een groep internationale studenten financieel gesteund die in Brussel studeren en meestal werken om hun studies en verblijf te betalen.
Meestal werken zij in de horeca, maar de meeste zijn nu hun werk kwijt. Ze hebben een oproep gelanceerd om hen te steunen en LC Brussels Heraldic is daar op ingegaan met de weinig financiële middelen die ze momenteel hebben, omdat de zwemmarathon dit jaar geannuleerd is.
Dit is de reactie die Jacques Neys mochten ontvangen van de studenten, Jacques geeft les aan de universiteit, vandaar de titel professor:

“Dear Professor,

I am almost crying with joy! Thank you so much for the contribution of The Lions Club and yourself in helping us get through this crisis. Your students look up to you and admire you for your support!

Kind Regards,
Ashleigh Mellon-Corlew”