Lions Globally United – Zondag 11 juli 2021 vanaf 11.00 uur.

Beste vrienden,

Vorig jaar was anders, een jaar waarin we ons allemaal in de virtuele wereld waagden. Sommigen hebben indruk gemaakt met hun virtuele evenementen: Lions Virtual met de Burmester Virtual Bar and Trivia, Roar with Rishi, Lead with a vision en Diversity in Service. Hun programma’s hebben opmerkelijk veel succes gehad.

Op 11 juli zal een aantal van deze virtuele programma’s gedurende 12 uur op één platform worden gepresenteerd onder de naam Lions Globally United! Elk segment van twee uur zal al deze programma’s plus entertainment bevatten, maar met elke keer een andere inhoud. Onze leidinggevenden zullen bij dit evenement aanwezig zijn. We zijn blij dat Diversity in Service deel uitmaakt van dit evenement. Elke aflevering werd gecomprimeerd en in elk deel worden 5 tot 6 projecten gepresenteerd, aangepast aan de gestelde termijn. We zullen er het LISA-project voorstellen, een bijzonder service- en fondsenwervingsinitiatief van Lions Club Ronse – Renaix (District 112-A).

Dank u en we kijken ernaar uit u weer te zien!