Update Directory Online MD112

De installatie van de bijgewerkte versie van de online directory vorige week verliep zonder problemen.

U kunt nu inloggen via onze nationale website www.lionsbelgium.be, tabblad “leden” en dan “directory online”.

De eerste keer zal uw oude wachtwoord waarschijnlijk niet herkend worden, dus moet u de optie “wachtwoord vergeten” kiezen en het e-mailadres invoeren (dat in de online directory staat). Het wachtwoord zal naar dit e-mail adres worden verzonden. Controleer uw spam box wanneer u de link om een nieuw wachtwoord te maken niet kunt vinden.

Het nieuwe wachtwoord moet hoofdletters en kleine letters bevatten, evenals cijfers en speciale tekens (d.w.z. geen letter of getal).

U zal dan kunnen inloggen met als ID (zoals in de oude versie) uw nationaal lidnummer en als wachtwoord de combinatie die u zojuist hebt aangemaakt.

Ghislaine Estiévenart
MD112 Staff Administrator