Bericht aan alle Lions

Beste Lionsvrienden,

Van 5 tot 9 juni organiseren we onze Nationale Conventie en de bijbehorende Algemene Vergaderingen.
Naast de benoeming van de CC elect 2022-2023, zal de Conventie zich ditmaal ook buigen over de formele goedkeuring van een motie van de Commissie Young Ambassador Award, die op het volgende Europa Forum zal worden ingediend. Tijdens de Conventie zullen ook het werk van ons bestuursorgaan en onze commissies jeugd, muziek en nationaal werk geëvalueerd worden die ondanks de pandemie actief zijn gebleven.
Tijdens de AV van onze VZW’s zal gestemd worden over de goedkeuring van de begrotingen van volgend boekjaar (2021-2022). Al de nodige documenten werden ter info op de website gepubliceerd (toekomstige evenementen).
Vanaf vandaag kunt u vragen stellen over de punten die ter stemming worden voorgelegd : gelieve ze per mail door te sturen naar ons nationaal secretariaat. Deze vragen zullen worden doorgegeven aan de protocolverantwoordelijke van het MD, Pierre Fobe, die ze tijdens de Conventie en de AV aan de betrokkenen zal stellen. Net als vorig jaar worden de Conventie en de AV uitgezonden door een TV studio. Op deze manier zal iedereen thuis de verschillende presentaties kunnen volgen en online vragen stellen. Uw vragen zullen live beantwoord worden door de sprekers in de studio. U kan het live programma op twee manieren volgen : als u een Facebook-account hebt, kunt u door op de onderstaande link te klikken, de Conventie en de Algemene Vergaderingen live volgen op de Facebook-pagina van ons MD : (link). Als u liever YouTube gebruikt, kunt u via onderstaande link verbinding maken met het kanaal van Lions MD 112 Belgium : (link).
Ter herinnering: elke stemgerechtigde die zich vooraf ingeschreven heeft, zal een stembiljet ontvangen vanaf 4 juni. Er kan gestemd worden tot 9 juni om middernacht. De resultaten zullen op 11 juni 2021 worden gepubliceerd.

Wij kijken ernaar uit om deze aparte Conventie met u te beleven.

PDG Hugues Angot
Secretaris generaal