Beste wensen vanwege de Gouverneursraad !

Beste Lionsvrienden, Beste Leo’s,

Lion zijn is nog nooit zo spannend geweest!

Lion zijn is vandaag immers niet gemakkelijk.

We moeten onze levens aanpassen aan de vele beperkingen die COVID-19 met zich meebrengt.

Het einde van 2020 nadert. Een jaar geleden had niemand kunnen vermoeden hoe onze vrijheid, toekomstvisie en gewoontes diepgaand zouden veranderen. We zullen ons moeten aanpassen aan de nieuwe wereld maar onze essentiële drijfveer blijft de fundamentele waarde van onze SERVICE. Er is zoveel leed en onmisbare hulp die op ons wacht. Het is in moeilijke momenten dat Lions en Leo’s uitblinken, Lions en Leo’s vinden immers altijd nieuwe manieren om hun gemeenschap veilig te dienen.

De Gouverneursraad wil aan het einde van dit atypische jaar van de gelegenheid gebruik maken om zijn trots te uiten voor uw inzet en u allen een prettiger, veiliger en feestelijker jaar 2021 toewensen, zodat we samen, met onze club, kunnen blijven DIENEN daar waar echte nood heerst.

Uit naam van de Gouverneursraad, wensen we u allemaal het beste voor het nieuwe jaar 2021.

Frank Arbyn DG 112A
Marc De Kegel DG 112B