Lions for Music

okt 19 2019 -

Laureatenconcert

Ieder jaar organiseert het MD 112 Lions Belgium een hoogstaande muziekwedstrijd, telkens voor één welbepaald instrument. De laureaat verdedigt vervolgens de Belgische kleuren op het Lions Europa-forum. Reeds meerdere malen is een Belgische laureaat in de prijzen gevallen. Sommigen hebben het zelfs geschopt tot de Koningin Elisabethwedstrijd !

Het MD wil deze artiesten samenbrengen tijdens een uniek evenement en dit in samenwerking met de zeer gekende Belgische pianist Liebrecht Vanbeckevoort, finalist van de Koningin Elisabethwedstrijd 2007.

Op 19 oktober 2019 in Leuven zal u dan ook kunnen kennismaken met deze artistieke hoogvliegers (zie de flyer in bijlage voor meer details).

Dit concert zal mee bijdragen tot de uitstraling van onze jaarlijkse muziekwedstrijd en tot een grotere bekendheid van het Belgisch Lionisme en van zijn sociale en culturele acties.

U, uw club en uw familie en vrienden komen toch ook ?
Iedereen van harte welkom!

19 Oktober
Luca School of Arts – Campus Lemmens