LC Tielt geeft en krijgt 20 op 20!

IEDEREEN een ‘zeer goed gevoel start’ 2020

LC Tielt geeft en krijgt 20 op 20!

Voor de 5de keer wordt deze warme start van een nieuw jaar mogelijk gemaakt door onze club. Niet alleen financieel, maar vooral door zelf de handen uit de mouwen te steken en alles zelf te doen om dit weer tot het mooie resultaat te komen.

Een 570-tal mensen konden zaterdagmiddag, 04 januari jl. aanschuiven voor het aperitief, maaltijd, muzikale event, speciale act voor de kinderen en met een cadeau voor elke aanwezige bij de afsluiting.

Dit alles onder het goedkeurend oog van de huidige voorzitter, Dirk Verkinderen. Dirk die trouwens 1 van de 3 koningen was die op het einde van het gebeuren de cadeautjes aan de gelukkige en glunderende aanwezigen mochten afgeven.

De leden LC Tielt op deze foto zijn maar een deel van de hele crew; namelijk echtgenotes & kinderen van, vervolledigden de staff.

Dikke merci aan de hele LC Tielt familie die zorgden voor de ‘zeer goed gevoel start’ van 2020!

WE SERVE!