Melbourne 2024 International Convention

Velen onder jullie hebben al de gelegenheid gehad om deel te nemen aan een evenement van Lions Club International op Europees of wereldniveau.

De Melbourne 2024 International Convention is opnieuw een uitstekende gelegenheid voor onze Belgische deelnemers: ontmoetingen met Lions uit andere landen, deelname aan de internationale parade, kwaliteitsvolle workshops en shows, een bezoek aan een opmerkelijke stad en zoveel meer.

Ook dit jaar zijn er weer verschillende pakketten in de aanbieding:

Er is het all-inclusive pakket, waarbij de heenreis een tussenstop van twee dagen in Singapore omvat, met variabele terugreisdata.

Er is de no-flight pakket, waarbij je je eigen heen- en terugreis organiseert.

Er is de conventie-only pakket.

Voor degenen die er nog niet genoeg van hebben, is er een korte reis na de conventie die ons per trein door het prachtige Australië brengt, naar Canberra en Melbourne.

We hopen velen van jullie daar talrijk te mogen ontmoeten.

Gedetailleerde informatie en het registratieformulier vind je door op de bijgevoegde link te klikken :

MELBOURNE INFO – INSCHRIJVINGEN