Prachtig Nieuws ! Lions Clubs België richt Fonds op om Covid-19 te bestrijden

PRACHTIG NIEUWS

Lions Clubs van België ondernemen verschillende acties binnen het kader van de strijd tegen Covid-19, zowel menselijke hulp als financiële. Voor de financiële hulp werd een tiental dagen geleden een Fonds opgericht dat door de inspanningen van Clubs en Districten al een stuk boven de €150.000 bijeen gebracht heeft.

Nu heeft de Lions Clubs International Foundation (LCIF) dit Fonds nog een stevige steun geboden, met een bijdrage van $100.000!!!

LCIF Voorzitter Gudrun Yngvadottir heeft dit toegekend om de Lions in België te helpen in hun acties.

Welke verdere acties zullen uitgewerkt worden, daarover vergadert de Gouverneursraad, wel virtueel.

Ook met dank aan PID Philippe Gerondal en PCC Stefaan Willems voor hun bijdrage in dit dossier.